Vážený obchodný partner, predstavujeme nový benefit pre klientov postihnutých škodovou udalosťou z PZP. Našim cieľom je poskytnúť maximálnu podporu a zabezpečiť, aby riešenie poistnej udalosti prebehlo hladko a bez zbytočných komplikácií. Ak sa poškodený rozhodne využiť služby našich zmluvných servisov, získa od nás finančný príspevok ako odmenu. Okrem profesionálnej opravy vozidla mu Zmluvný servis poskytne komplexnú asistenciu – od zdokumentovania škody až po komunikáciu s likvidátorom prostredníctvom rýchleho komunikačného kanála. Odmena za dôveru je motivačným prostriedkom pre výber zmluvného servisu. To znamená, že bude ponúknutá len tým poškodeným, ktorí by si bez tejto odmeny zvolili iný ako zmluvný servis. Tento postup je nevyhnutný z daňového hľadiska. Nárok na Odmenu za dôveru vznikne každému poškodenému, ktorý: Prejaví záujem kliknutím na “Mám záujem” a uvedie IBAN Zvolí pre opravu poškodeného vozidla Zmluvný servis Bude mať ukončenú nahlásenú poistnú udalosť poskytnutím poistného plnenia Záujem bude možné prejaviť aj pri telefonickom hlásení PU. Súvisiace zmeny: Sieť zmluvných servisov neustále dopĺňame tak, aby boli našim klientom čo najbližšie. Jedná sa výlučne o nezávislé autoopravovne s najvyššou kvalitou opravených prác. V procese hlásenia PU online, ako aj na podstránke Servisy – Wüstenrot nájdete prehľadný zoznam servisov podľa typov |
Zjednodušili sme online hlásenie PU Spracoval Úseku underwritingu a likvidácie |