Komunikácia: Schopnosť jasne a presvedčivo vyjadrovať výhody produktu a počúvať potreby zákazníka.

Empatia: Pochopenie a porozumenie emocionálnym potrebám zákazníka.

Trpezlivosť a vytrvalosť: Nie každý predaj je rýchly, a preto je dôležité mať trpezlivosť a nevzdávať sa.

Vyjednávanie: Schopnosť dohodnúť podmienky, ktoré vyhovujú obom stranám.

Technické znalosti: Poznať detaily o produktoch/službách, ktoré predávate.

Časová os školení LVL1

Posunutím spodnej lišty vpravo sa ti objavia všetky školenia Level 1. 

Životné poistenie 4U
DOMOV IN - Poistenie nehnuteľností a zodpovednosti za škodu
Active Life
Prémiové bývanie – poistenie domov, bytov a domácností
Úvery - komplet
Snehová guľa
Moja Farbička Plus – Investičné životné poistenie
KASKO – Auto komplet, PZP
Kasko – Autobonus, PZP
Životné poistenie
Viva - poistenie majetku a zodpovednosti za škodu občanov
Zodpovednosť za škodu zamestnanca
Cestovné poistenie
SDS II. Pilier
Realitný fond a depozitné konto
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
YOUPLUS
AXA/UNIQA
AXA/UNIQA
PREMIUM
ETF fondy
Allianz SP
Kooperativa
Komunálna poisťovňa
Kooperativa S7
Collonade
Collonade
AXA Assistance
NN
IAD