Vážení obchodní partneri.
Začiatkom decembra bude v podateľni KPAS, nad spracovávaním požiadaviek zasielaných do mailboxov Úseku prevádzky, nasadené robotické automatické registrovanie a zaraďovanie mailov na ďalšie spracovanie na úseku prevádzky, ktoré doteraz registrovali a zaraďovali určené pracovníčky podateľne – v rámci došlej pošty.
Robotom budú spracovávané následovné mailboxy Úseku prevádzky: kpas_prevadzka-OJ180@kpas.sk a pzpdoplnenie@kpas.sk
Na základe spustenia nového procesu registrácie mailboxov Vás žiadame o dodržiavanie nasledovného pravidla:
- do PREDMETU mailu v prvom rade je potrebné vždy uviesť číslo PZ (akceptovateľné je aj číslo návrhu) bez medzier,
- ak mail obsahuje aj prílohu, tak za číslo PZ treba uviesť podstatný názov prílohy – kľúčové slovo ako napr: Zmena alebo Odkup alebo Výpoveď alebo Zmena adresy alebo Zaradenka alebo Vyradenka alebo Intervencia etc.
- v texte mailu pokračujte tak ako doteraz – stručne a výstižne – neuvádzať prosím „posielam na spracovanie“
V prípade, že do predmetu mailu neuvediete číslo zmluvy, bude Vám zaslaná automatická odpoveď robotom v znení:
z dôvodu automatizácie spracovávania požiadaviek prosíme o doplnenie čísla poistnej zmluvy, návrhu poistnej zmluvy alebo rodného čísla klienta do predmetu emailu odoslaného 28. 12. 2020 14:12:16 a jeho opätovné zaslanie aj s prílohami.
Vaša požiadavka tak bude potom spracovaná až po doplnení požadovaného.
Prosím venujte tomuto usmerneniu náležitú pozornosť a zodpovedne sa riaďte uvedeným pravidlom zasielania mailov. Len tak môžu byť Vaše požiadavky včas spracované. Urýchlime a zefektívnime tým proces ako na strane žiadateľa, tak aj na strane spracovateľa
s pozdravom
Ing. Jozef Mašlej
Key Account Manager
Úsek externého predaja