Vážený obchodný partner,
Radi by sme Vás informovali o spustení zasielania „prolongácie – návrh na predĺženie“ ročných poistných zmlúv produktu Cestovné poistenie 2023 (TRAVEL).
Ročné cestovné poistenie – nový produkt Cestovné poistenie 2023 (TRAVEL) platí dobu určitú = 1 rok.
Pred uplynutím platnosti poistenia môžeme klientovi zaslať návrh na predĺženie krytia o ďalší rok.
Klientovi túto možnosť oznamujeme v návrhu poistnej zmluvy:
Poisťovateľ má právo pred uplynutím trvania tejto poistnej zmluvy zaslať poistníkovi návrh na predĺženie jej trvania o ďalší rok (a to aj opakovane), spolu s predpisom poistného na toto obdobie.
Poisťovateľ je v návrhu podľa prechádzajúcej vety oprávnený navrhnúť úpravu podmienok poistenia pre nasledujúci rok trvania tejto poistnej zmluvy (napr. navrhnúť úpravu poistného alebo zmenu poistných podmienok).
Poistník príjme návrh poisťovateľa na predĺženie trvania poistnej zmluvy a jej prípadné zmeny tým, že najneskôr v posledný deň aktuálneho roku trvania poistenia uhradí poistné na ďalší rok jej trvania v zmysle zaslaného predpisu poistného na účet poisťovateľa.
Ktoré zmluvy predlžujeme?
• Ročné cestovné poistenie za účelom cesty: Dovolenka, Služobná cesta, Kamionista, Záchrana v horách
• Aktívne zmluvy a zmluvy, na ktorých nebola zamietnutá prolongácia (napr. klient nás môže o to požiadať)
• Zmluvy so súhlasom s elektronickou korešpondenciou a s evidovanou emailovou adresou poistníka
• Ak ide o zmluvu s tarifou Rodina a zmluva naďalej spĺňať podmienku rodinného poistenia : max. 2 dospelí + 5 detí (ak v uplynulom roku niektoré z detí dovŕšilo dospelosť a na zmluve už boli poistené 2 dospelé osoby, tak by išlo o 3. dospelú poistenú osobu = nespĺňa podmienku rodinného poistenia, zmluva sa predlžovať nebude)
Spôsob predĺženia poistenia
Klientovi zašleme emailom návrh na predĺženie krytia.
Ak boli niektoré podmienky poistenia zmenené, sú podfarbené v dokumente „Prehľad podmienok poistenia“, napr. zmena poistného alebo zmena poistných podmienok.
Predlžovaná zmluva bude v našom systéme pod novým číslom a bude v stave „čaká na platbu“.
Tieto zmluvy budú zaradené v pripomienkovaní neuhradených zmlúv.
Kedy zasielame návrh na predĺženie?
Návrh na predĺženie poistenia zašleme klientovi 4 týždne pred koncom poistnej zmluvy.
Čo musí urobiť klient?
Ak klient súhlasí s predĺžením poistenia = uhradí poistné.
Ak klient nesúhlasí s predĺžením, alebo ak už poistenie nevyhovuje potrebám klienta = nemusí urobiť nič. Ak klient neuhradí poistné, nová predlžovaná zmluva bude vymazaná.
Tím Generali