ČSOB Poisťovňa – Základné pravidlá komunikácie s Helpdesk

Vážený obchodný partner,

Za účelom urýchlenia a efektívneho vybavovania požiadaviek vašich klientov si Vám dovoľujeme pripomenúť základné pravidlá komunikácie s našou poisťovňou.

Pre komunikáciu s poisťovňou je určená hromadná schránka Helpdesku: info.poistenie@csob.sk ​

  • Doporučujeme Vám využívať elektronickú komunikáciu​. Ak zasielate scan dokumentov e-mailom, nie je už potrebné zasielať originál poštou.
  • Do predmetu e-mailu prosím vždy uvádzajte číslo poistnej zmluvy v správnom tvare, oddelene od iných slov a bez medzier, a tele e-mailu uveďte stručný popis požiadavky.
  • V prípade novej zmluvy PZP nie je potrebné dohlasovať nové EČV a TP.
  • Ak zadávate požiadavku na incident, je potrebné posielať e-mail ako urgent a zároveň vždy priložiť PRT SCREEN + popis problému.
  • Pripomínajte svojim klientom dôležitosť uvádzania variabilného symbolu pri úhrade poistného.

Váš Tím

 ČSOB Poisťovne

Časová os školení LVL1

Posunutím spodnej lišty vpravo sa ti objavia všetky školenia Level 1. 

Životné poistenie 4U
DOMOV IN - Poistenie nehnuteľností a zodpovednosti za škodu
Active Life
Prémiové bývanie – poistenie domov, bytov a domácností
Úvery - komplet
Snehová guľa
Moja Farbička Plus – Investičné životné poistenie
KASKO – Auto komplet, PZP
Kasko – Autobonus, PZP
Životné poistenie
Viva - poistenie majetku a zodpovednosti za škodu občanov
Zodpovednosť za škodu zamestnanca
Cestovné poistenie
SDS II. Pilier
Realitný fond a depozitné konto
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
YOUPLUS
AXA/UNIQA
AXA/UNIQA
PREMIUM
ETF fondy
Allianz SP
Kooperativa
Komunálna poisťovňa
Kooperativa S7
Collonade
Collonade
AXA Assistance
NN
IAD